nog 2 dagen te gaan en dan.... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Clara Bruin - WaarBenJij.nu nog 2 dagen te gaan en dan.... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Clara Bruin - WaarBenJij.nu

nog 2 dagen te gaan en dan....

Door: Gerrie en Clara

Blijf op de hoogte en volg Clara

28 Maart 2015 | Nederland, Amersfoort

We zijn heel druk met de laatste voorbereidingen. De laatste dingen zijn gekocht zoals goede fleece jassen.
De etentjes zijn klaar, was heel leuk om te doen. We hebben heel leuke reacties hierop gehad. Iedereen die aan geschoven is heel erg bedankt. Wij hebben het als heel gezellig ervaren. Met nog een aantal giften is het eindbedrag 1215 EURO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!IEDEREEN ENORM BEDANKT!
De nodige cadeautjes voor een aantal sponsorkinderen zijn ook binnen. Diverse kaarten en brieven gaan echt mee die kant uit. We zullen weer genieten van de gezichten als deze zaken uitgepakt worden. Ook hebben we drop mee, ja ook in Bolivia vinden ze dat heel lekker.
We vinden het alle twee heel spannend, het wordt echt tijd dat we gaan!
Vanavond staat ons een verrassing te wachten door onze mannen georganiseerd.???????????????????????
Laat het maar gebeuren. We laten ons verrassen.
We vertrekken maandag om 12.30.
Zo gauw we internet hebben horen jullie weer van ons.
Zien uit naar jullie reacties!!!!!
Lieve groeten Clara en Gerrie

  • 28 Maart 2015 - 19:16

    Anja :

    Hoi,ik wens jullie een hele reis toe!
    Veel succes toegewenst daar!
    Groetjes Anja.

  • 28 Maart 2015 - 19:16

    Anja :

    Hoi,ik wens jullie een hele reis toe!
    Veel succes toegewenst daar!
    Groetjes Anja.

  • 29 Maart 2015 - 16:37

    Wendy:

    Een hele goede reis gewenst morgen!
    Groetjes, Wendy

  • 30 Maart 2015 - 13:12

    Maasje:

    Als de planning goed verloopt, zijn jullie inmiddels onderweg. Ik hoop dat jullie veilig aankomen en ik wens jullie een goede tijd.
    Groet, Maasje

  • 30 Maart 2015 - 15:54

    Lianne:

    goede reis dames! Geniet ervan!
    groetjes lianne

  • 30 Maart 2015 - 16:04

    Frida Bols:

    wij wensen jullie een goede reis
    en een fijn verblijf daar
    groetjes paul en frida

  • 30 Maart 2015 - 16:47

    Yvonne:

    Hoi Gerrie,
    Als je dit leest ben je al gearriveerd en wellicht aan het acclimatiseren. Ik wens jou en Clara heel veel succes in Bolivia, maar ook veel plezier! Vergeet niet te genieten hoor. Ik kan niet wachten op de verhalen!
    Oh enne met Judith is het geregeld ha, ha, ha.
    Groet,
    Yvonne

  • 30 Maart 2015 - 17:35

    Marijke:

    doe je de groeten!!!!

  • 30 Maart 2015 - 23:09

    Trudi Llindhoud:

    Gerrie (en Clara) een goede tijd gewenst in Bolivia.

  • 31 Maart 2015 - 17:08

    Gerda:

    Gerrie en Clara,

    Almost there! Hoop dat de reis goed is gegaan. Even acclimatiseren en dan lekker genieten. Maak er een goede tijd van. Ik blijf jullie volgen:)

    Liefs Gerda

  • 31 Maart 2015 - 17:38

    Klaas :

    De dames zijn in La Paz gearriveerd, na een lange en vermoeiende reis. Hebben een nachtje in hotel Rosario geslapen en gaan nu, per taxi, op weg naar Caranavi.
    KLaas

  • 31 Maart 2015 - 19:36

    Fred:

    Super dat de reis goed is gegaan. Geniet en goede reis naar caranavi.
    Net een paar wasjes gedaan.....:)

  • 31 Maart 2015 - 20:08

    Hannah:

    Ik mis je mama maar even over iets anders: hoe is het met jullie .
    En wat eten jullie nu en was het eng daar zo rijden en hoe is het met de kinderen
    ik had judo en ik vond het niet zo leuk. ze gaven me een brief en certificaat en er stond dat ik 6 dagen op vrijdag meteen na school meteen naar boven in de gymzaal judo kan doen. Maar ik ga niet op judo.
    Dit is het is het ende van het verhaal
    GROETJES VAN HANNAH.

  • 02 April 2015 - 08:56

    Lily:

    Hoi Clara,

    Hopelijk goed aangekomen en ietwat geacclimatiseerd.
    Veel plezier samen met Gerrie en zorg goed voor elkaar.
    Liefs Lily

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Clara

Actief sinds 15 Maart 2015
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 5581

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 27 April 2015

Casa de Esperanza, Caranavi Bolivia

Landen bezocht: